Pakiet Bezpieczeństwo
- Ochrona przed niekontrolowanym ruchem windy przy otwartych drzwiach.
- Ochrona przed nadmierną prędkością dojazdu.
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem.
- Zabezpieczenie przed uderzeniami pasażerów przez drzwi automatyczne.
- System automatycznego zjazdu do najbliższego przystanku w przypadku odcięcia dostawy prądu.
- Usunięcie problemów powodowanych przez in-stalację elektryczną windy.
- Bezawaryjna praca.
- Gwarancja dostępności części zamiennych.
Pakiet Wydajność energetyczna
Obniżenie poboru energii poprzez:
- Oświetlenie kabiny za pomocą LED.
- Inteligente sterowanie oświetleniem kabiny.
- System stand-by, który wyłącza nieużywane elementy windy podczas
jej postoju. - Wciągarka bezprzekładniowa (gearless), która jest zdecydowanie bardziej wydajna w porównaniu do wciągarek przekładniowych.
- System odzyskiwania energii, który wykorzystu-je energię powstałą przy hamowaniu windy.
Pakiet Komfort
Wykorzystanie wciągarki bezprzekładniowej lub o zmiennej prędkości zapewnia:
- Zmniejszenie hałasu i wibracji.
- Łagodniejsze starty i zatrzymania.
- Zwiększona precyzja poziomowania w momencie zatrzymania.
Wykorzystanie sterowania najnowszej generacji zapewnia:
- Skrócenie czasu przejazdu.
- Optymalne poziomowanie w momencie zatrzy-mania.
- Krótszy czas uruchomienia.
- Krótszy czas otwierania drzwi.
Pakiet Łączność
Program Łączność windy zapewnia następujące korzyści:
- Monitorowanie windy 365 dni w roku przez 24 godz. na dobę.
- Skrócenie czasu reakcji na usterki i awarie. In-formacja o problemie jest natychmiast przekazy-wana do technika, nawet przed wykryciem uster-ki przez użytkownika.
- Skrócenie czasu rozwiązywania usterek. Technik otrzymuje informacje o usterce i jej przyczynie, co pozwala na szybsze jej usunięcie. W wielu przypadkach, jeśli nie doszło do uszkodzenia windy, łączność umożliwia zdalną naprawę wielu usterek i natychmiastowe, ponowne uruchomie-nie windy.
- Wydłużenie żywotności windy.
- Zwiększenie dostępności windy.
- Wybór przystanku bezdotykowo. Za pośrednic-twem aplikacji MP Callmylift łączność umożliwia wezwanie windy z telefonu komórkowego bez ko-nieczności dotykania przycisków.
- Dostępność aplikacji MP Mylift pozwalającej na transparentne zarządzanie konserwacją windy. Umożliwia dostęp do ważnych informacji dotyczących windy, takich jak stan, wykorzysta-nie i dostępność windy.
Pakiet Ułatwienia dostępu
Dla osób o ograniczonej ruchowości:
- Zwiększona precyzja poziomowania w momencie zatrzymania.
- Drzwi automatyczne.
- Drzwi i kabina ułatwiające korzystanie z windy przez osoby na wózku inwalidzkim.
- Wjazd do windy na poziomie ulicy (równo z uli-cą).
Dla osób niewidomych lub niedowidzących:
- Panele dyspozycji i przyciski w kontrastowych kolorach.
- Przyciski z wypustkami i symbolami Braille’a.
- Sygnalizacja dźwiękowa: zapowiedzi głosowe, gong i syntezator głosu.
Inne:
- Pętla indukcyjna pomagająca osobom niesłyszą-cym z aparatem słuchowym.
- Przyciski XL dla osób z ograniczeniami rucho-wymi.
Pakiet Estetyka
- Podłoga i ściany kabiny z atrakcyjnym wykończeniem i w odnowionej estetyce.
- Lampy LED pozwalające na uzyskanie różnych stylów i kolorów oświetlenia windy.
- Panele dyspozycji z nowoczesnymi przyciskami i kolorowym wyświetlaczem TFT w różnych rozmiarach.