Windy połączone w sieć: pionierska technologia ułatwiająca życie.

Dzięki tej innowacji windy mogą komunikować się w czasie rzeczywistym oraz przekazywać informacje o ich użyciu i stanie. Przenosi to zapobiegawczą konserwację na zupełnie nowy poziom i umożliwia wdrażanie usług nowej generacji.

Połączone w sieć windy są stale monitorowane przez całą dobę, wszystkie dni w roku. Dzięki temu:

  • Możliwe jest natychmiastowe wykrywanie incydentów.
  • Czynności konserwacyjne i ratunkowe przebiegają szybciej.

Czy masz pytanie, na które nie odpowiedzieliśmy?

POPROŚ O DODATKOWE INFORMACJE

Połączona Winda

Jest czymś więcej niż tylko windą podłączoną do internetu, to sposób na bycie bliżej Ciebie i Twoich potrzeb.

Ciągłe gromadzenie i analizowanie danych z wind połączonych w sieć pozwala na:

Wydłużenie czasu ich eksploatacji

Skrócenie czasu oczekiwania

Zwiększenie ich dostępności

Zwiększenie wydajności ekologicznej i oszczędność energii

Bezpieczniejsza winda.

Połącz się ze swoją windą, gdziekolwiek jesteś.

Sprawdzaj na smartfonie informacje dotyczące windy.

Miej dostęp do wszystkich swoich danych w dowolnym momencie.

Wyświetlaj personalizowane wiadomości i komunikuj się w czasie rzeczywistym z osobami przebywającymi wewnątrz windy.

Najlepszy sposób, by zaoszczędzić.

Zyskaj dostęp do najnowszych aktualizacji oprogramowania windy.

Zgodność z urządzeniami wszystkich marek.

BEZPIECZEŃSTWO


Monitorowanie wind w czasie rzeczywistym.

Centrum serwisowe automatycznie otrzymuje informacje na temat nieprzewidzianych zdarzeń i może szybko zareagować na utknięcie użytkowników w windzie lub jej awarię.

A to dopiero początek!

POŁĄCZENIE ZDALNE

DOSTĘPNOŚĆ WINDY


Zwiększ dostępność windy.

Zminimalizuj czas jej przestoju serwisowego.

Skróć czas naprawy usterek.

A to dopiero początek!

WINDA NA SMARTFONIE


Aplikacja MP Callmylift umożliwia wezwanie windy z poziomu telefonu komórkowego, a także nawiązywanie połączeń alarmowych, tym samym umożliwiając bezdotykową obsługę.

A to dopiero początek!

PRZEJRZYSTOŚĆ


Aplikacja MP Mylift umożliwia dostęp do danych eksploatacyjnych windy oraz do takich dokumentów jak faktury i raporty serwisowe.

A to dopiero początek!

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z OSOBAMI W KABINIE


Przy użyciu wyświetlacza multimedialnego w kabinie można przekazywać użytkownikom różnego rodzaju informacje.

A to dopiero początek!

WYDAJNOŚĆ ENERGETYCZNA


Poprzez identyfikowanie sposobów korzystania z windy można optymalizować ustawienia w celu ograniczenia zużycia energii.

A to dopiero początek!

IoL (Internet of Lifts)


Technologia ta umożliwia analizę sposobów korzystania z windy w całym okresie jej eksploatacji, tak aby zawsze działała optymalnie.

A to dopiero początek!

OBSŁUGA WIND WIELU MAREK


Niezależnie od marki Twojej windy możemy ją monitorować, aby zmaksymalizować czas jej pracy, zoptymalizować czas oczekiwania i zwiększyć wydajność energetyczną.

A to dopiero początek!

BEZPIECZEŃSTWO


Monitorowanie wind w czasie rzeczywistym.

Centrum serwisowe automatycznie otrzymuje informacje na temat nieprzewidzianych zdarzeń i może szybko zareagować na utknięcie użytkowników w windzie lub jej awarię.

A to dopiero początek!

POŁĄCZENIE ZDALNE

DOSTĘPNOŚĆ WINDY


Zwiększ dostępność windy.

Zminimalizuj czas jej przestoju serwisowego.

Skróć czas naprawy usterek.

A to dopiero początek!

WINDA NA SMARTFONIE


Aplikacja MP Callmylift umożliwia wezwanie windy z poziomu telefonu komórkowego, a także nawiązywanie połączeń alarmowych, tym samym umożliwiając bezdotykową obsługę.

A to dopiero początek!

PRZEJRZYSTOŚĆ


Aplikacja MP Mylift umożliwia dostęp do danych eksploatacyjnych windy oraz do takich dokumentów jak faktury i raporty serwisowe.

A to dopiero początek!

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z OSOBAMI W KABINIE


Przy użyciu wyświetlacza multimedialnego w kabinie można przekazywać użytkownikom różnego rodzaju informacje.

A to dopiero początek!

WYDAJNOŚĆ ENERGETYCZNA


Poprzez identyfikowanie sposobów korzystania z windy można optymalizować ustawienia w celu ograniczenia zużycia energii.

A to dopiero początek!

IoL (Internet of Lifts)


Technologia ta umożliwia analizę sposobów korzystania z windy w całym okresie jej eksploatacji, tak aby zawsze działała optymalnie.

A to dopiero początek!

OBSŁUGA WIND WIELU MAREK


Niezależnie od marki Twojej windy możemy ją monitorować, aby zmaksymalizować czas jej pracy, zoptymalizować czas oczekiwania i zwiększyć wydajność energetyczną.

A to dopiero początek!

BEZPIECZEŃSTWO


Monitorowanie wind w czasie rzeczywistym.

Centrum serwisowe automatycznie otrzymuje informacje na temat nieprzewidzianych zdarzeń i może szybko zareagować na utknięcie użytkowników w windzie lub jej awarię.

A to dopiero początek!

POŁĄCZENIE ZDALNE

DOSTĘPNOŚĆ WINDY


Zwiększ dostępność windy.

Zminimalizuj czas jej przestoju serwisowego.

Skróć czas naprawy usterek.

A to dopiero początek!

WINDA NA SMARTFONIE


Aplikacja MP Callmylift umożliwia wezwanie windy z poziomu telefonu komórkowego, a także nawiązywanie połączeń alarmowych, tym samym umożliwiając bezdotykową obsługę.

A to dopiero początek!

PRZEJRZYSTOŚĆ


Aplikacja MP Mylift umożliwia dostęp do danych eksploatacyjnych windy oraz do takich dokumentów jak faktury i raporty serwisowe.

A to dopiero początek!

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z OSOBAMI W KABINIE


Przy użyciu wyświetlacza multimedialnego w kabinie można przekazywać użytkownikom różnego rodzaju informacje.

A to dopiero początek!

WYDAJNOŚĆ ENERGETYCZNA


Poprzez identyfikowanie sposobów korzystania z windy można optymalizować ustawienia w celu ograniczenia zużycia energii.

A to dopiero początek!

IoL (Internet of Lifts)


Technologia ta umożliwia analizę sposobów korzystania z windy w całym okresie jej eksploatacji, tak aby zawsze działała optymalnie.

A to dopiero początek!

OBSŁUGA WIND WIELU MAREK


Niezależnie od marki Twojej windy możemy ją monitorować, aby zmaksymalizować czas jej pracy, zoptymalizować czas oczekiwania i zwiększyć wydajność energetyczną.

A to dopiero początek!

WZNIEŚ SWOJĄ WINDĘ NA WYŻSZY POZIOM DZIĘKI STEROWNIKOWI MP ECOGO I PLATFORMIE SIGMA4LIFTS

KONTROLERYMP ECOGO


To mózg naszych wind to cyfrowy, połączony z Internetem kontroler uważany za jednego z najlepszych na rynku. Dzięki niemu, informacje o użytkowaniu i statusie dźwigu są przesyłane do centrum serwisowego, umożliwiając zdalną konserwację i naprawę.

WIĘCEJ INFORMACJI

DODATKOWE WYPOSAŻENIEŁĄCZNOŚCI MP


W przypadku starszych wind, które nie mają cyfrowego kontrolera MP ecoGO, istnieje możliwość zainstalowania dodatkowych modułów i połączenia dźwigu z Internetem, aby wysyłać i odbierać dane. Taki system jest kompatybilny z dźwigami MP oraz niektórymi urządzeniami innych producentów.

WIĘCEJ INFORMACJI

PLATAFORMASIGMA4LIFTS


Stworzyliśmy platformę w chmurze, dzięki której dźwigi mogą przekazywać informacje naszym zespołom technicznym. Dzięki niej jesteśmy w stanie przetwarzać i analizować wszystkie dane przesłane od każdego skonfigurowanego urządzenia. Ponadto mamy możliwość zdalnej konserwacji i naprawy dźwigu oraz przewidywania możliwych usterek, a tym samym zwiększenia żywotności urządzenia.

WIĘCEJ INFORMACJI

Zalety posiadania windy połączonej w sieć

Zarówno do teraźniejszości, jak i do przyszłości. Technologia „Connected Lifts” to dzisiejsza rzeczywistość, a producenci, instalatorzy i technicy, wdrażają ją i korzystają z możliwości, jakie stwarza. Jednak nawet jeśli mówimy w kontekście teraźniejszości, to w przyszłości planuje się nowe zastosowania i korzyści związane z tą technologią.

Nie ma specjalnych wymagań w tym zakresie. Jeśli możliwe jest zainstalowanie dźwigu w budynku, możliwe jest także jego podłączenie do sieci internetowej. Obecna technologia i środki pozwalają na zainstalowanie „Connected Lifts” w zdecydowanej większości przypadków.

Zależy to od marki dźwigu, Jeśli producent dysponuje dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym przyłączenie windy do sieci, dźwig może korzystać z technologii „Connected Lifts”. Firma MP posiada wszelkie niezbędne urządzenia i sprzęt, które są kompatybilne z windami MP, a także dźwigami wielu innych producentów.

Dźwig i jednostka odpowiedzialna za konserwację mają bezpośredni i stały kontakt. Umożliwia to zdalny monitoring dźwigu w czasie rzeczywistym oraz automatyczne wykrywanie wszelkich nieprawidłowości. Pozwala także na przeprowadzenie niektórych działań serwisowych na odległość. Ułatwia to konserwacje dźwigu, przyczyniając się do jego lepszego funkcjonowania, zapewnienia bezpieczeństwa i przedłużenia żywotności urządzenia.

Połączenie dźwigu z innymi systemami poprzez Internet przynosi korzyści użytkownikom. Postęp w dziedzinie telekomunikacji spowodował zamianę tradycyjnych telefonów analogowych w kabinach wind na linie, które pozwalają na transmisję głosu i danych, dzięki czemu dźwigi mogą przesyłać i odbierać informacje. Windy są w stanie obsługiwać protokoły M2M („maszyna do maszyny” z ang. „machine to machine”), a dzięki temu mogą funkcjonować w ramach Internetu rzeczy (ang. „Internet of things” – IoT), co oznacza, że urządzenia potrafią przekazywać sobie dane za pomocą Internetu. Te możliwości są wykorzystywane, aby udoskonalić protokoły i usprawnić systemy konserwacji dźwigów.

Koszty związane z wykorzystaniem tej technologii nie są wysokie, Obowiązkowym warunkiem jest posiadania aktywnej linii telefonicznej. We wszystkich swoich nowych dźwigach firma MP gwarantuje wszelkie niezbędne wyposażenie pozwalające na korzystanie z „Connected Lifts”. W przypadku starszych modeli dźwigów, MP może zapewnić moduł umożliwiający przyłączenie do platformy „Connected Lifts”.

Winda łączy się z Internetem za pomocą linii telefonicznej, która i tak jest wymagana.

Ta technologia umożliwia lepsze funkcjonowanie dźwigu. IoT to wykorzystanie Internetu przez jedne urządzenia do przekazywania danych innym urządzeniom. W ramach Internetu rzeczy mogą działać liczne sprzęty, z których codziennie korzystamy, w tym również windy. Winda może połączyć się z obsługą serwisu lub otrzymywać bieżące informacje o godzinie, co umożliwi, na przykład, przejście w tryb nocnego zredukowania głośności sygnałów. IoT otwiera drzwi nowych możliwości w zakresie obsługi i konserwacji wind.

Poza tym, że możliwa jest zdalna kontrola stanu dźwigu oraz wszelkich ewentualnych nieprawidłowości 24 godziny/dobę, nasza technologia umożliwia wyjście naprzeciw oczekiwaniom i indywidualne dopasowanie usług do potrzeb.

POBIERZ ARKUSZ DANYCH
PLATFORMY SIGMA4LIFTS

Pobierz arkusz danych i zapoznaj się z kompleksowymi informacjami na temat naszego narzędzia.

POBIERZ PDF

Jesteśmy tu, aby służyć Ci pomocą.
Napisz do nas lub zadzwoń: +48 22 647 07 01