Płać tylko za usługi, z których korzystasz
Dostosowujemy się do Twoich potrzeb
NOWA UMOWA KONSERWACJI OK
dla konserwacji Twojej windy lub schodów ruchomych
BLISKOŚĆ USŁUG
Relacje oparte na zaufaniu.
Miła obsługa.
Przewidywanie możliwych wyzwań.
Szybkie znajdowanie rozwiązań.
Wydajność w działaniu.
PEŁNA PRZEJRZYSTOŚĆ OBSŁUGI
Przejrzystość Twojej umowy.
Wybierz usługi, których potrzebujesz.
Płać tylko za to, z czego korzystasz.
Uzyskaj rzetelną informację o stanie Twojego dźwigu i jakości jego funkcjonowania.
OTWARTY SERWIS
Programy serwisowe na miarę.
Opcje serwisowe dobieramy dokładnie do Twoich potrzeb.
Umowa dostosowana do potrzeb, w zależności od przeznaczenia windy.
SERWIS CYFROWY
Programy serwisowe na miarę.
Opcje serwisowe dobieramy dokładnie do Twoich potrzeb.
Umowa dostosowana do potrzeb, w zależności od przeznaczenia windy.
RÓŻNI PRODUCENCI, JEDNA OBSŁUGA
Przeprowadzamy konserwację Twojego dźwigu z gwarantowaną obsługą, niezależnie od jego producenta.
SERWIS 24 GODZINY NA DOBĘ/ ZDALNA KONTROLA
Udostępniamy serwis telefoniczny w celu rozwiązania awarii.
Jeśli sterownik na to pozwala, profilaktycznie przeprowadzamy zdalne przeglądy Twojej windy.
NOWA UMOWA OK:
Dostosowujemy się do Twoich potrzeb
Un ascensor más seguro.
Conectados desde cualquier lugar.
Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.
Todos los datos siempre disponibles.
Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.
La mejor forma de ahorrar.
Siempre tendrás actualizado tu ascensor.
PODSTAWOWE USŁUGI OBEJMUJĄ
Program konserwacji okresowej
Pomoc techniczna w przypadku awarii
Centrum serwisowe dla klientów, dostępne 24 godziny/dobę
Obecność technika na obowiązkowych przeglądach okresowych UDT
WYBIERZ RODZAJ KONSERWACJI PREWENCYJNEJ, KTÓREJ POTRZEBUJESZ
od 3 do 12 wizyt rocznie
Zgodne z przepisami
Do rozszerzenia w zależności od potrzeb
WYBIERZ POZIOM USŁUGI, KTÓRY CHCESZ OTRZYMAĆ W PRZYPADKU NAPRAWY AWARII
Pomoc techniczna od poniedziałku do piątku
Pomoc techniczna od poniedziałku do niedzieli
Priorytetowa pomoc techniczna, w przeciagu maksymalnie 2 godzin
Pomoc techiczna 365 dni w roku, w godzinach pracy
Pomoc techiczna 24 godziny/365 dni w roku
UNIKAJ NIESPODZIANEK W RACHUNKACH ZA NAPRAWY
Wybierz rodzaj części zamiennych, które chcesz mieć zawarte w umowie:
Materiały eksploatacyjne
Części zamienne
Komponenty
DOŁĄCZ TEŻ INNE SUPLEMENTY
Montaż energooszczędnego oświetlenia LED
Przeglądy konserwacyjne dostosowane do harmonogramu, który nie zakłóci funkcjonowania Twojej firmy
Zewnętrzne czyszczenie kabiny panoramicznej
Odzyskiwanie przedmiotów z szybu windy
Roczny raport o stanie urządzenia
Wydłużenie gwarancji do 7 lat
Aplikacja MP MyLIFT, która umożliwia dostęp do informacji oraz do faktur i umowy.
UTRZYMANIE ŁĄCZNOŚCI Z PASAŻEREM W PRZYPADKU UWIĘZIENIA
Dajemy Ci różne możliwości spełnienia normy EN81/28 dotyczącej komunikacji w przypadku uwalniania pasażerów.
Wymień moduł 2G i uniknij cyfrowego wyłączenia, aby w razie uwięzienia nie zostać bez połączenia teelfonicznego.
CONNECTED LIFTS
Pakiet ten umożliwia przekonfigurowanie windy w urządzenie połączone ze światem zewnętrznym, w przypadku uwięzienia w kabinie.
Jak również możliwość monitorowania ewentualnych incydentów i wykorzystania urządzenia.
MP CALLMYLIFT to aplikacja, która umożliwia połączenie z windą i wybranie przystanku docelowego bez konieczności naciskania przycisków.
-
-
PODSTAWOWE USŁUGI OBEJMUJĄ
Program konserwacji okresowej
Pomoc techniczna w przypadku awarii
Centrum serwisowe dla klientów, dostępne 24 godziny/dobę
Obecność technika na obowiązkowych przeglądach okresowych UDT
-
-
WYBIERZ RODZAJ KONSERWACJI PREWENCYJNEJ, KTÓREJ POTRZEBUJESZ
od 3 do 12 wizyt rocznie
Zgodne z przepisami
Do rozszerzenia w zależności od potrzeb
-
-
WYBIERZ POZIOM USŁUGI, KTÓRY CHCESZ OTRZYMAĆ W PRZYPADKU NAPRAWY AWARII
Pomoc techniczna od poniedziałku do piątku
Pomoc techniczna od poniedziałku do niedzieli
Priorytetowa pomoc techniczna, w przeciagu maksymalnie 2 godzin
Pomoc techiczna 365 dni w roku, w godzinach pracy
Pomoc techiczna 24 godziny/365 dni w roku
-
-
UNIKAJ NIESPODZIANEK W RACHUNKACH ZA NAPRAWY
Wybierz rodzaj części zamiennych, które chcesz mieć zawarte w umowie:
Materiały eksploatacyjne
Części zamienne
Komponenty
-
-
DOŁĄCZ TEŻ INNE SUPLEMENTY
Montaż energooszczędnego oświetlenia LED
Przeglądy konserwacyjne dostosowane do harmonogramu, który nie zakłóci funkcjonowania Twojej firmy
Zewnętrzne czyszczenie kabiny panoramicznej
Odzyskiwanie przedmiotów z szybu windy
Roczny raport o stanie urządzenia
Wydłużenie gwarancji do 7 lat
Aplikacja MP MyLIFT, która umożliwia dostęp do informacji oraz do faktur i umowy.
-
-
UTRZYMANIE ŁĄCZNOŚCI Z PASAŻEREM W PRZYPADKU UWIĘZIENIA
Dajemy Ci różne możliwości spełnienia normy EN81/28 dotyczącej komunikacji w przypadku uwalniania pasażerów.
Wymień moduł 2G i uniknij cyfrowego wyłączenia, aby w razie uwięzienia nie zostać bez połączenia teelfonicznego.
-
-
CONNECTED LIFTS
Pakiet ten umożliwia przekonfigurowanie windy w urządzenie połączone ze światem zewnętrznym, w przypadku uwięzienia w kabinie.
Jak również możliwość monitorowania ewentualnych incydentów i wykorzystania urządzenia.
MP CALLMYLIFT to aplikacja, która umożliwia połączenie z windą i wybranie przystanku docelowego bez konieczności naciskania przycisków.
Jesteśmy tu, aby służyć Ci pomocą.
Napisz do nas lub zadzwoń: +48 22 490 36 66
Portfolio usług konserwacyjnych
DŹWIGI
SCHODY I CHODNIKI RUCHOME
PLATFORMY SCHODOWE – PODNOŚNIKI
Konserwacja zapobiegawcza zgodnie z przepisami
Lepsza wydajność i żywotność instalacji.
Konserwacja Naprawcza
Szybko i skutecznie naprawiamy wszelkie nieprawidłowości instalacji.
Konserwacja Predykcyjna
Dzięki zdalnemu monitoringowi odpowiednich zmiennych znamy stan funkcjonowania instalacji i informujemy o nim klienta. Zapobiegamy awariom zanim się pojawią.
Różni producenci, jedna obsługa serwisowa
Najważniejsza jest znajomość różnych mechanizmów dźwigu, niezależnie od zastosowanej technologii.
Nasze laboratoria są wyposażone we wszelkiego rodzaju symulatory umożliwiające sprawdzenie funkcjonowania mechanizmów systemów sterujących najczęściej stosowanych na rynku.
Liczna kadra inżynierów specjalizujących się w konserwacji, którzy posiadają szerokie doświadczenie w obsłudze urządzeń wszystkich producentów, pozwala nam oferować najwyższy poziom obsługi w konkurencyjnej cenie.
Modernizacja Dźwigów
Częściowa modernizacji instalacji wydłuża żywotność dźwigu i podnosi wartość budynku.
Jesteśmy elastyczni w kwestiach wyceny i oferujemy możliwość przeprowadzania modernizacji etapami.
Nasze usługi to gwarancja doskonale wykonanej pracy i długiego cyklu życia urządzeń.
Konserwacja drzwi i bram automatycznych
Pozostawiamy do dyspozycji klientów korzystających z drzwi i bram automatycznych
całą naszą widzę w dziedzinie urządzeń dźwigowych, a także zasad bezpieczeństwa i konserwacji.
– BRAMY GARAŻOWE – BRAMY I DRZWI PRZEMYSŁOWE – BARIERY I SŁUPKI – DRZWI WEJŚCIOWE –
ŚWIADCZYMY RÓWNIEŻ
INNE USŁUGI
- Specjalne szkolenie dla osób odpowiedzialnych za instalację.
- Audyty jakości, bezpieczeństwa i BHP.
- Programy kontroli bezpieczeństwa.
- Elastyczne godziny pracy.
- Serwis techniczny (24 godziny na dobę / 365 dni w roku).
- Pomoc techniczna w zakresie obowiązkowych inspekcji (OCA).
Technologia „Connected Lifts”
Poprawa wydajności i kontroli funkcjonowania dźwigu.
Łączność z naszymi dźwigami umożliwia stała kontrolę i przewidywanie możliwych usterek. Dzięki temu windy są bezpieczniejsze i zawsze sprawne.
BEZPIECZEŃSTWO PONAD WSZYSTKO
Produkt zaprojektowany, wyprodukowany i zainstalowany zgodnie z międzynarodowymi, lokalnymi i specjalnymi normami z zakresu bezpieczeństwa.
- Konserwacja na miejscu i zdalne monitorowanie. Monitorujemy prawidłowe działanie windy przez 24 godziny dziennie, 365 dni w roku.
- Bezpośrednia ochrona (lub pomoc) dla pasażerów: możliwość komunikacji z użytkownikami kabiny przez 24-godziny na dobę oraz automatyczna operacja ratunkowa, nawet w przypadku braku zasilania elektrycznego w budynku.
- Czuwamy nad bezpieczeństwem Twojego dźwigu w czasie rzeczywistym, prowadząc działania konserwacyjne odpowiednio dostosowane do każdej instalacji, w zależności od rodzaju jej zastosowania i okoliczności. Dbamy również o aktualizacje i wdrażanie nowych technologii.