Pakiet Bezpieczeństwo


  • Ochrona przed niekontrolowanym ruchem windy przy otwartych drzwiach.
  • Ochrona przed nadmierną prędkością dojazdu.
  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem.
  • Zabezpieczenie przed uderzeniami pasażerów przez drzwi automatyczne.
  • System automatycznego zjazdu do najbliższego przystanku w przypadku odcięcia dostawy prądu.
  • Usunięcie problemów powodowanych przez in-stalację elektryczną windy.
  • Bezawaryjna praca.
  • Gwarancja dostępności części zamiennych.

Pakiet Wydajność energetyczna


Obniżenie poboru energii poprzez:

  • Oświetlenie kabiny za pomocą LED.
  • Inteligente sterowanie oświetleniem kabiny.
  • System stand-by, który wyłącza nieużywane elementy windy podczas
    jej postoju.
  • Wciągarka bezprzekładniowa (gearless), która jest zdecydowanie bardziej wydajna w porównaniu do wciągarek przekładniowych.
  • System odzyskiwania energii, który wykorzystu-je energię powstałą przy hamowaniu windy.

Pakiet Komfort


Wykorzystanie wciągarki bezprzekładniowej lub o zmiennej prędkości zapewnia:

  • Zmniejszenie hałasu i wibracji.
  • Łagodniejsze starty i zatrzymania.
  • Zwiększona precyzja poziomowania w momencie zatrzymania.

Wykorzystanie sterowania najnowszej generacji zapewnia:

  • Skrócenie czasu przejazdu.
  • Optymalne poziomowanie w momencie zatrzy-mania.
  • Krótszy czas uruchomienia.
  • Krótszy czas otwierania drzwi.

Pakiet Łączność


Program Łączność windy zapewnia następujące korzyści:

  • Monitorowanie windy 365 dni w roku przez 24 godz. na dobę.
  • Skrócenie czasu reakcji na usterki i awarie. In-formacja o problemie jest natychmiast przekazy-wana do technika, nawet przed wykryciem uster-ki przez użytkownika.
  • Skrócenie czasu rozwiązywania usterek. Technik otrzymuje informacje o usterce i jej przyczynie, co pozwala na szybsze jej usunięcie. W wielu przypadkach, jeśli nie doszło do uszkodzenia windy, łączność umożliwia zdalną naprawę wielu usterek i natychmiastowe, ponowne uruchomie-nie windy.
  • Wydłużenie żywotności windy.
  • Zwiększenie dostępności windy.
  • Wybór przystanku bezdotykowo. Za pośrednic-twem aplikacji MP Callmylift łączność umożliwia wezwanie windy z telefonu komórkowego bez ko-nieczności dotykania przycisków.
  • Dostępność aplikacji MP Mylift pozwalającej na transparentne zarządzanie konserwacją windy. Umożliwia dostęp do ważnych informacji dotyczących windy, takich jak stan, wykorzysta-nie i dostępność windy.

Pakiet Ułatwienia dostępu


Dla osób o ograniczonej ruchowości:

  • Zwiększona precyzja poziomowania w momencie zatrzymania.
  • Drzwi automatyczne.
  • Drzwi i kabina ułatwiające korzystanie z windy przez osoby na wózku inwalidzkim.
  • Wjazd do windy na poziomie ulicy (równo z uli-cą).

Dla osób niewidomych lub niedowidzących:

  • Panele dyspozycji i przyciski w kontrastowych kolorach.
  • Przyciski z wypustkami i symbolami Braille’a.
  • Sygnalizacja dźwiękowa: zapowiedzi głosowe, gong i syntezator głosu.

Inne:

  • Pętla indukcyjna pomagająca osobom niesłyszą-cym z aparatem słuchowym.
  • Przyciski XL dla osób z ograniczeniami rucho-wymi.

Pakiet Estetyka


  • Podłoga i ściany kabiny z atrakcyjnym wykończeniem i w odnowionej estetyce.
  • Lampy LED pozwalające na uzyskanie różnych stylów i kolorów oświetlenia windy.
  • Panele dyspozycji z nowoczesnymi przyciskami i kolorowym wyświetlaczem TFT w różnych rozmiarach.